donderdag 24 december 2009

Catalogiseer je boekenkast met LibraryThing

Ik kon op de een of andere manier niet inloggen op de nederlandse librarything via het 23dingen account. Via een eigen account ben ik op ontdekkingsreis gegaan. Ik vond het steeds interessanter worden naar mate ik me verder verdiepte in de website. Ik ben enthousiast over de opzet, manier van zoeken, aanbevelingen van boeken etc. De extra 'features', zoals de beoordelingen en gesprekken, zijn super handig en leuk. Ook is het leuk om bij te houden wat de populaire boeken van de maand zijn.

Ik kan het mis hebben, ik werk namelijk nog niet zo lang bij de bieb, maar dit is toch wel ontzettend handig voor onze bieb? Doen we hier al iets mee?

2 opmerkingen:

  1. Dat het heel handig is voor de bibliotheek heb je helemaal goed gezien! Helaas gebruiken we het nog niet, maar wie weet in de toekomst..

    BeantwoordenVerwijderen