donderdag 17 december 2009

Instant Messaging : blabla of uhhuh?

Een verslaving, dat was MSN voor mij in m'n studietijd. Lekker met medestudenten babbelen over de studie of over privedingen. Je leert geheel versimpeld je zinnen te formuleren en de smiletekentjes te pas en te onpas in je tekst te integreren. Ik moet zeggen dat ik op een gegeven moment thuis niet meer fatsoenlijk een 'gewoon' gesprek kon voeren, omdat ik continu werd afgeleid door geluidjes dat mijn computer produceerde wanneer er iemand online kwam of met me wilde chatten.

Bij de bibliotheek ontdekte ik chatten via Aladin. Ik vraag me af; heeft dit de toekomst? Ik heb net een testje verzonden en ben benieuwd hoe snel er wordt gereageerd ;-)

2 opmerkingen:

  1. Nou daar ben ik ook wel benieuwd naar? Gelukkig heeft de ZB vandaag geen dienst. Dus mocht je een slechte ervaring hebben, dan kan het aan ons niet liggen. ;-)

    Henri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er werd ontzettend snel op mijn vraag gereageerd. TOP!

    BeantwoordenVerwijderen