donderdag 24 december 2009

Bekijk een typische Web 2.0 site naar keuze

ik zie werkelijk door de bomen het bos niet meer.
Ik vind go2web20.net zo omvangrijk. Heb wel enorm handige tools voorbij zien komen. Voornamelijk tools voor het prive leven. Bijvoorbeeld wine.com. Heel handig als een wijntje je goed smaakt, dan kun je opzoeken welk wijnboertje daarvoor gezorgd heeft. Of, wanneer ik mijn eigen cd's beu ben, kan ik mooi daar een radio of muziekzender uitkiezen.

Ik snap alleen niet helemaal het kopje 'Israel' op go2web20.net..... Waarom die naam?

1 opmerking:

  1. Hoi,

    Schijnt dat er nogal wat startups uit Israel vandaan komen. Die hebben ze dus samengevoegd onder de tag Israel. Kijk maar eens op: 4 new israeli based startups

    groetjes,
    alinda

    BeantwoordenVerwijderen