donderdag 17 december 2009

Ontdek wat YouTube video te bieden heeft

Voordat ik, bijvoorbeeld van een band, een cd koop kan ik uiteraard de cd in de bibliotheek of bij Bol.com beluisteren. Maar ik kan ook ff een kijkje nemen op youtube. Daar kun ik door fimpjes van de band te bekijken goed beoordelen of de muziek me aanspreekt. Dit is een methode die ik zeer frequent gebruik.

Youtube is een van mijn favoriete sites (naast marktplaats natuurlijk ;-) ) geworden. Filmpjes als: http://www.youtube.com/watch?v=daw7a036XnE&feature=player_embedded zijn helemaal geweldig en werken ontzettend op je lachspieren.
Zelf heb ik ook een filmpje op youtube geplaatst. Vol trots presenteer ik :-) :
http://www.youtube.com/watch?v=ddDZPpp8BgA

2 opmerkingen:

  1. Je kunt het filmpje embedden in je blog. Kopieer de code die op youtube staat naast het filmpje onder "insluiten" en je plakt hem in je blogbericht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukt! Bedankt voor jullie snelle reactie heren!

    BeantwoordenVerwijderen