donderdag 14 januari 2010

Sociale netwerken en wat er in te doen is

Ben al enige jaren lid van facebook en hyves.
In mijn Dow-tijd vond ik het erg leuk om via facebook me te linken aan mijn collega's over heel de wereld. Ik had namelijk alleen maar teleconferenties met ze en ze nog nooit in persoon ontmoet. Ik had geen idee hoe die persoon er aan de andere kant van de lijn uitzag. Via facebook vond ik een aantal collega's terug.

Via hyves vond ik een groot aantal studiegenoten terug. Heel erg grappig om te zien en te lezen hoe het met ze gaat.

Door de netwerken kun je van alles op de hoogte blijven, dus: Never Miss a Beat:



1 opmerking:

  1. Leuk om zo op de hoogte te blijven. Zelf gebruik ik hyves ook graag.
    Je bent ook al lid van de hyves van de Zeeuwse Biblitheek, heb je ideeën over hoe we die in kunnen zetten?

    BeantwoordenVerwijderen